نام مرا گذاشتند با جنبه!

زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست...

نام مرا گذاشتند با جنبه!

 

من به هر تحقیری که شدم با صدای بلند خندیدم...

 

نام مرا گذاشتند با جنبه!

 

بی آنکه بدانند

 

خندیدم تا کسی صدای شکسته شدن...

 

قلبم را نشنود....!

 

هــــــــــــــــــــــــــــــی خـــــــــــــــــــــــــــــــــدا ...!!!! گریه



نظرات شما عزیزان:

نازی
ساعت17:36---4 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی Asemoon ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............
پاسخ: سلام من الان فکر کنم چهار ماهی هست که نیامدم برای همینم جواب ندادم ناراحت نشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 8 آبان 1393برچسب:, ] [ 19:1 ] [ Asemoon ] [ ]